Ignoranţa nu are început dar are un sfârşit. Pentru cunoaştere există un început dar niciodată un sfârşit.
(citat din înţelepciunea orientală)


Să-nveţi s-alungi din suflet ura
Ca să fii veşnic ca natura!
Ce ştie ea şi noi nu ştim?
Ştie-a trăi. Noi, să murim.

duminică, 13 noiembrie 2011

Şi dacă


Şi dacă nimeni n-ar mai fi,
Ar fi doar străzile pustii,
Şi soarelui i-ar mai zâmbi
Doar pietrele în zori de zi.

Şi dacă oamenii-ar pleca,
Cu toţii pe o altă stea,
Doar liniştea ar mai striga,
Pereţii goi ar asculta.

Şi dacă toţi am adormi
O oră-ntreagă-n plină zi,
Oraşele ar amorţi,
Iar viaţa lor s-ar ofili.

Şi dacă noi ne-am înălţa
O zi la cer şi am zbura,
Pământul  l-am elibera
De greutatea ce-l strivea.

Şi dacă noaptea n-ar veni,
Atunci căldura ne-ar topi,
Toţi râuri care curg am fi,
Şi cu oceanul ne-am uni.

Şi dacă vântul ar sufla,
Iar oamenii ar îngheţa,
Nici umbrele nu s-ar mişca,
Ar stăpâni doar iarna grea.

Şi dacă veşnic am trăi,
Şi nemurire am primi,
Noi niciodată nu am şti
Ce-ar fi atunci când n-am mai fi.
Blog Widget by LinkWithin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu