Ignoranţa nu are început dar are un sfârşit. Pentru cunoaştere există un început dar niciodată un sfârşit.
(citat din înţelepciunea orientală)


Să-nveţi s-alungi din suflet ura
Ca să fii veşnic ca natura!
Ce ştie ea şi noi nu ştim?
Ştie-a trăi. Noi, să murim.

vineri, 18 noiembrie 2011

Chemarea

Castelul Uhrovec - Slovacia


Am luat cu mine în mormânt
Durerea
Şi am adus-o înapoi,
Mai puternică.

Am luat cu mine
Disperarea
Şi îi simt tăişul din nou,
Ascuţit ca un diamant.

Am luat cu mine
Ochii tăi negri,
Să-mi lumineze calea
Dintre vieţi.

Ei sunt şi acum cu mine.
Oriunde merg,
Simt că doi ochi negri
Mă urmăresc.

Am luat cu mine iubirea
Ce o simţeam,
Ca să n-o uit
Vreodată.

Am luat cu mine amintirile
Unor zile fericite
Şi altora zbuciumate.
La fel sunt şi acum
Zilele mele.

Am luat cu mine priveliştea
Unor dealuri însorite.
Le văd şi azi,
Cu sufletul.

Am luat toate acestea cu mine
Şi nu am pierdut nimic
Pe drum.

Am luat cu mine
Tot ce aveam nevoie
Ca să te pot găsi
Din nou.

Mi-am luat viaţa,
Dar nu mi-am ucis
Iubirea.
Mi-au luat totul,
Dar nu mi-au sfărâmat
Visele.

Sufletul meu a sângerat,
Părăsit şi singur.
Te-am urmat în lumea umbrelor,
Fără să privesc
Înapoi.

Acum te chem din nou,
Să apari din noapte.
Acum cuvintele noastre
Nu ne vor mai condamna
La moarte.

Acum avem libertatea
Pentru care ne-am rugat.
Şi îmi doresc nespus
Să auzi
Chemarea mea.

Blog Widget by LinkWithin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu