Ignoranţa nu are început dar are un sfârşit. Pentru cunoaştere există un început dar niciodată un sfârşit.
(citat din înţelepciunea orientală)


Să-nveţi s-alungi din suflet ura
Ca să fii veşnic ca natura!
Ce ştie ea şi noi nu ştim?
Ştie-a trăi. Noi, să murim.

duminică, 8 mai 2016

Vei uita


Când vei veni,
Mă vei privi,
Dar cine-ai fost,
Nu vei mai ști.

Superbă ființă
De lumină,
Vei străluci,
Râzând senină.

Dar nu vei ști
Că strălucești,
Ascunsă-n straie
Omenești.

Un strop de duh
Din Dumnezeu
Se-ascunde-n trup
Și-și spune „eu”.

Pentru un timp,
El va uita
Că locul lui
E-altundeva.

Căci tot ce-acum
Poate vedea,
E trupul său
Și mintea sa.

Când amintirile
Îți mor,
Tu uiți că ești
Un Creator.

Dar ai venit
Să-ți amintești,
Lumina sacră
Să-ți cinstești.

Și să înveți
Să-ți folosești,
Din nou,
Aripile cerești.

Descoperind
Ce zace-n tine,
Vei duce lumea
Spre mai bine.

Și le vei spune
Tuturor
Că ei sunt regi
În lumea lor.

Că viitoru-și
Construiesc
Prin ce vorbesc,
Fac și gândesc.

Că au puterea
De-a crea,
De a cădea,
De-a se-nălța.

Că ceea ce greșesc
Îi doare,
Căutând pedeapsă
Și iertare.

Dar nimeni
Nu îl pedepsește
Pe Dumnezeul
Ce greșește.

Doar tu,
Mic suflet întrupat,
Vei vrea tot răul
Reparat.

Și vei alege
Să-i iubești
Pe cei pe care-i
Osândești.

Toate acestea
Le vei ști,
Căci eu ți le voi
Povesti.

Promit
C-am să mă străduiesc,
Tot ce-ai uitat,
Să-ți amintesc.
Blog Widget by LinkWithin

5 comentarii:

  1. Oau...ce frumos!Superb!
    Multumesc pentru ca mi te-ai adresat astfel! Numai Divinitatea ta putea compune asemenea versuri.
    Divinitatea mea se inclina in fata Divinitatii tale!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă fiecare femeie, care urmează să devină mamă, ar înțelege aceste lucruri și ar gândi astfel, în scurt timp, omenirea s-ar umple de Ființe capabile de a-și Trăi Viața cu Bucurie!
    De aceea, am considerat că această poezie superbă trebuie popularizată, iar, pentru asta, am editat-o în format pdf.
    Ea poate fi descărcată de aici:
    https://drive.google.com/open?id=1hWtUX6IuufSVcBAfvV8gYBdKOTJGw8pn

    RăspundețiȘtergere