Ignoranţa nu are început dar are un sfârşit. Pentru cunoaştere există un început dar niciodată un sfârşit.
(citat din înţelepciunea orientală)


Să-nveţi s-alungi din suflet ura
Ca să fii veşnic ca natura!
Ce ştie ea şi noi nu ştim?
Ştie-a trăi. Noi, să murim.

vineri, 28 octombrie 2011

Bun venit!

Am întrebat vântul, demult,
De visul meu se va-mplini;
Sunteţi aici, şi e mai mult
Decât mi-aş fi putut dori.

Am strâns în paginile mele
Dorinţe, vise, amintiri,
Şi-aş vrea să vă gândiţi că ele
Nu sunt doar simple povestiri.

În fiecare strofă nouă
Am pus o rază de lumină,
Ca să vă lumineze vouă
O viaţă caldă şi senină.

N-aş vrea să credeţi, când citiţi,
Că mă închin la frig şi moarte,
Şi fără teamă s-o priviţi,
Ca fiind un pas spre mai departe.

Nu vreau să vă împovărez
Cu deznădejde şi furie,
Încerc doar să vă-ncredinţez
Ce mi-a fost spus, de sus, şi mie.

În lume mea o să găsiţi
Şi rânduri triste, şi regrete;
Le-am scris ca voi să nu greşiţi,
Ce-i rău să nu se mai repete.

Şi dacă voi veţi reuşi
Citind, în bine a schimba
Puţin din felul de-a trăi,
Din suflet mă voi bucura.

Eu simt că scopul vieţii mele
Este să-ncerc să vă ofer
Un dar în versuri, şi prin ele
Nu mă uitaţi, atât vă cer!

Căci cea mai neagră şi mai cruntă
Este o moarte prin uitare,
Dar amintirea este sfântă
Şi e comoara cea mai mare.

Iar eu vă rog, dacă doriţi,
Până ajungeţi la sfârşit,
Prin pagini să călătoriţi,
Şi vă mai spun doar: Bun venit!
Blog Widget by LinkWithin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu